Umów się na wizytę on-line
Zobacz jak do nas dojechać

LECZENIE W NARKOZIE

Jeśli nie możesz poddać się tradycyjnemu leczeniu (np. przeciwwskazania do znieczulenia, paniczny strach przed zastrzykiem), warto skorzystać z metod, które nie wymagają borowania.

Narkoza, tj. znieczulenie ogólne, połączone jest z utratą świadomości w celu bezbolesnego i bezpiecznego wykonania zabiegu operacyjnego, np. ekstrakcji zęba (wyrwanie zęba).
Wprowadzenie w stan narkozy, wywołuje krótkotrwałe "uśpienie" które osiągamy za pomocą dożylnie podanych leków. Dla sprawnego i bezpieczenego przeprowadzenia zabiegu przeprowadzenia zabiegu, zapewniamy fachową opiekę lekarza anestezjologa.

Prosimy pacjentów o przestrzeganie pewnych zasad, które stworzą warunki bezpiecznego przeprowadzenia narkozy oraz zredukują ewentualne niekorzystne nastepstwa (mdłości, nudności, wymioty):

• zachować bezwzględnie "zerową" dietę przez 6 godzin poprzedzających zabieg (tj. nie wolno jeść i pić, przyjmować gumę do żucia, cukierki)
  • zgłosić przebyte choroby (w szczególności żółtaczkę zakaźną, gruźlicę, zawał mieśnia sercowego - w okresie do 6 miesięcy odradzamy narkozy z uwagi na bardzo duże ryzyko)
  • powiadomić o współistniejących chorobach (cukrzyca, choroba nadciśnieniowa, jaskra - przewlekłe schorzenie oka, stma - dychawica oskrzelowa)
  • kobiety proszone są o zgłoszenie terminu krwawienia miesiączkowego (odradzamy wyrywanie zębów w okresie na 2 dni przed przewidywaną datą i do 2 dni po niej)
  • po znieczuleniu przyjmowanie posiłków proponujemy stopniowo, rozpoczynając po ok. 90 minutach, od płynów letnich i zimnych oraz w małych ilościach