Umów się na wizytę on-line
Zobacz jak do nas dojechać

NOWOCZESNA ENDODONCJA (Leczenie kanałowe)

W przypadku bólu zęba Pacjenci szukają natychmiastowej pomocy. Okazuje się nią usunięcie (ekstrakcja) zęba lub wielotygodniowe leczenie endodontyczne. Przyczyną bólu jest najczęściej zaawansowana próchnica, uraz (nawet niewielka rysa na zębie może doprowadzić do jego obumarcia) lub rozwijająca się zgorzel miazgi w martwym zębie, gdzie wytwarzane gazy rozpierają sąsiadujące tkanki.

Takie zęby można wielokrotnie z dużym powodzeniem leczyć !!! Bezboleśnie !!! My takie zęby ratujemy !!! Na jednej wizycie !!!

Leczenie kanałowe polega na dokładnym usunięciu zainfekowanej lub nieodwracalnie zmienionej miazgi (nerwu) a następnie szczelnym wypełnieniu oczyszczonych kanałów odpowiednim materiałem. Nowoczesna endodoncja (leczenie kanałowe) pozwala uratować Nam nawet bardzo zniszczone i bolące zęby. Stosujemy najnowsze urządzenia oraz materiały, dzięki czemu możemy uzyskać ogromną dokładność w opracowywaniu i wypełnianiu kanałów korzeniowych (mikrosilnik endodontyczny z wbudowanym endometrem, system do kondensacji wierzchołkowej i trójwymiarowego wypełnienia wstecznego gutaperką płynną, generator ozonu, endometr).

Bardzo ważny jest dokładny pomiar długości kanału korzeniowego możliwy dzięki używaniu przez Nas endometru (elektroniczny pomiar długości kanału). Właśnie taka precyzja decyduje o wieloletniej żywotności martwych, ale dokładnie przyleczonych zębów, które mogą służyć jako solidne filary pod korony i mosty porcelanowe i są najlepszymi implantami.